Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De samenleving verandert snel. Om alle veranderingen die plaatsvinden in de 21e eeuw te kunnen hanteren, hebben leerlingen méér nodig dan kennis die we ze nu kunnen leren. Voor een groot deel zullen ze later kennis nodig hebben die nu nog niet beschikbaar is. Om dat aan te kunnen, hebben leerlingen nieuwe vaardigheden nodig. Het onderwijs moet hen uitrusten met die vaardigheden, zodat ze klaar zijn voor de veranderende wereld. Dit boek helpt scholen daarbij.
onderwijsbeleid --- lerarenberoep --- cognitieve opvoeding --- School management --- onderwijsorganisatie --- cognitieve wetenschappen --- 454.22 --- Cognitieve opvoeding --- onderwijsstijlen --- onderwijskunde --- reflecteren --- Coöperatief leren (Samenwerkend leren) --- Hoger onderwijs --- Lager onderwijs --- Onderwijsstijlen --- Professionele ontwikkeling --- Reflecteren (Terugblikken) --- Relatie leraar-leerling --- Sociale vaardigheden --- Onderzoek --- Cognitieve vaardigheden --- Conatieve vaardigheden --- Samenleving --- Cognitieve ontwikkeling --- Leerstrategieën --- Kennismaatschappij --- Vaardigheden --- Onderwijspraktijk --- Leerprestaties --- Lerarenbegeleiding --- 21e eeuw --- Onderwijs --- Onderwijsstrategieën --- Leerstrategie --- Leerprestatie --- Onderwijsstrategie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|